Muppenforum
September 09, 2010, 23:21:58 *
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
News:

hello Wellkomm um Muppenforum   hello

Nei Memberen sollen, nodeems sie fräi geschalt sin, beim Thema "Virstellung" w.e.g. sech an ev. hir Muppen oder Hausdéieren kuerz virstellen.
Réischt dono kann een all Thema liesen an och matschreiwen.
Aert Mupppenforums-Team

Übersicht   Hilfe Suche Kalender Einloggen Registrieren  
Seiten: [1]   Nach unten
  Drucken  
Autor Thema: Clickertraining ouni Leckerlien?  (Gelesen 8376 mal)
Jessica
Newbie
*

« am: September 11, 2008, 14:11:21 »

Ech wollt mat mengem Hond mam Clickertraining ufänken. Elo as et awer esou dass mein Hond NET verfrossen as a maer Kichelcher deelweis virun Feiss geheit. Fleesch an Kéis fallen weinst senger Allergie als Leckerlien ewech. De Ball as vir hiern en optimalen Verstärker, mee durch d'Laafen gett hiern seier midd bzw. kann ech d'übungen och net fleissend wiederhuelen, well ech jo erem all Keiers de Ball geheien muss. An dann kennt den Problem mam "aus", dat heescht hien gett de Ball netmei gaeren hier. An de Bicher traineieren sie meeschtens mat Kichelcher, wat mein Hond net esou gudd unhellt. wees een vun ierch wat ech nach kann als Verstärker huelen oder wei ech den Training kann ugoen?

Jessica
minou
Full Member

« Antworten #1 am: September 11, 2008, 15:08:35 »

Daat giff mech och interesseieren!Meng huelen dobaussen och keng Leckerlien  sad1 ech kann och just "luewen" ,wann ech dobaussen sin!Et as jo zwar net schlecht wann se neicht huelen, dann friessen se och keen Knascht ,mee op deier aanerer Seit ass et schweier vier se ze bestätegen ,wann se eppes richteg machen!

Grosser Geist, bewahre mich davor, über einen Menschen zu urteilen, ehe ich nicht eine Meile in seinen Mokassins gegangen bin.

*Unbekannter Apachenkrieger*
Dayday
Gast
« Antworten #2 am: September 11, 2008, 15:32:00 »

An wann's De Der géifs en Dörrapparat kaafen an domat Lekkerlien selwer machen? Do kéints De jo dann dat Fleesch huelen wou Dai Mupp verdréit.

LG Cathy
Geri
Hero Member

« Antworten #3 am: September 11, 2008, 16:34:45 »

Oder du backs der selwer, di sin meechtens decke succès  Grin

Lg vum Abba, Candy an Géraldine
Pastis
Administrator
Sr. Member

« Antworten #4 am: September 11, 2008, 17:23:16 »

de Pastis wellt meng selwer gebaake Kichelcher och net.... an sie sin gaaaaanz gudd, also eis schmaachen se mol.... well se ganz haart sin, an aus haaptsächlech aus Miel a Muerten bestin, kritt elo d'Kanengchen se.

Ma dat huet jo elo näischt mam Thema ze din.... tjo, ech weess net op dann klickeren Senn mescht.... well Klick heescht Leckerli an Leckerli heescht "ei wi gudd"... a wann däi Mupp dat net gudd fennt?!?!  dontknow

Tamy & Pastis
russell

Hero Member

« Antworten #5 am: September 11, 2008, 17:36:13 »

Jo - gesinn daat och esou.
obschon mein Hond huet sech och gefreet wann ech enn nemmen deck geluewt hun - ei wei gudd enn daat gemach hätt-
wees net daat dengem duer geet.

stepps
Full Member

« Antworten #6 am: September 11, 2008, 17:39:05 »

Ech wees net wanns de eppes hues wat dein hond mega gären huet kannst de dat net mixen an dann an eng futtertube machen z.b gehacktes vun dem flesch wat en dierf iesen.

As lo mol sou eng idee tongue3

salon 4 patten   www.salon4patten.jimdo.com
miffy
Administrator
Hero Member

« Antworten #7 am: September 11, 2008, 19:03:30 »

Ech hun och un d Fuddertüb geduercht.. do kannst de jo alles dranmachen wat sech mixen léist, hien gaeren huet a verdréit...
Ech machen et oft sou dass ech eng Fudderratioun vun Owes "verklickeren" dann huet de Mupp och nach richteg Honger an schafft bessi fir sain Fudder...

"Keine Beleidigung würde mich so hart treffen, wie ein misstrauischer Blick von einem meiner Hunde." (James Gardner)
Jessica
Newbie
*

« Antworten #8 am: September 11, 2008, 19:48:27 »

Ech soen mol direkt jiddverengem Merci fir dei flott Ideen an Tipps. icon_thumright

Ech hun him schon e puer mol Kichelcher geback, mee dat zieht och net esou. Oft kreien ech ze virun Feiss geheit --> mein Mupp kann engem esou schein Komplimenter maachen....  Mee dat mat der Fuddertube interesseiert mech. Hun nach nie dovunner heieren a hun dofir elo mol am Internet rechercheiert. Klengt ganz interessant, dei keint ech jo mat Thon + Drechenfudder fellen, dat keint vleicht klappen. Wou kritt een dann esou eng Fuddertube ze kaafen? An denen normalen Deierengeschäfter?

miffy
Administrator
Hero Member

« Antworten #9 am: September 11, 2008, 19:51:01 »

Hun der eng Pm gemach...

"Keine Beleidigung würde mich so hart treffen, wie ein misstrauischer Blick von einem meiner Hunde." (James Gardner)
Jessica
Newbie
*

« Antworten #10 am: September 11, 2008, 20:54:28 »

@ miffy: Merci fir PM.
beate

Newbie
*

« Antworten #11 am: September 13, 2008, 12:08:54 »

Hi,

mit der Futtertube habe ich auch gute Erfahrungen gemacht. Man kann einfach alles reinmixen. Für die Welpen nehmen bei mir manche ein Hipp-Kindermenü Hähnchen mit Reis oder so. Wäre vielleicht eine einfache Möglichkeit.
Ansonsten kannst du den Hund damit auch nach und nach daran gwöhnen, daß leckerchen was Tolles sind. Bei den meisten Hunden klappt das nach einiger Zeit ganz gut. Besonders, wenn sie zur Clickerstunde einigermaßen hungrig sind. Wink
Ansonsten kannst du nach dem Click ruhig auch spielen. Ich würde dann aber ein Spielzeug nehmen, das ihr beide, du und der Hund gleichzeitig festhalten könnt und damit ein kleines Zergelspiel machen.
Vielleicht ist dein Hund aber auch einer der wenigen, die ein tolles Lob mit hoher Stimme und/oder ein wenig Rumgehopse oder so auch als Superbelohnung verstehen...?

Ciao
Beate

Majo
Gast
« Antworten #12 am: Februar 01, 2009, 20:45:40 »

hun elo mol hei gestöbert, well ech wollt mei iwer Klickertraining wessen, also den Timo ass och null interesseiert un Leckerlien wann en Loscht huet ze rennen, mee  Rumgehopse an tolles Lob fennt hien schon mei interessant  Grin da kennt en direkt ugerast  toothy10 .... mee bleiwt dann awer och net stoen  laughing7
do muss ech dann sou machen wei wann ech eppes um Buedem fonnt hun.
Mee wollt mol kucken, op den Klicker eppes brengt , allerdengs ouni Leckerlie  dontknow
Jess
Hero Member

« Antworten #13 am: Februar 01, 2009, 21:10:09 »

Probeier matt Zosiss  Wink
Mais Clickertraining ass awer och eng gutt Idee,well heen ass imense gescheit an ech denken dass heen seier beileiert.
nora
Administrator
Sr. Member

« Antworten #14 am: Februar 01, 2009, 21:25:05 »

nora ass och zmlech piepep waat leckercher ugeet...ech wieselen vun do hier emmer oof...hatt huet immens gaeren Fesch..hun lo kickelcher mat saumongout,oder Zossis,etc....Ech muss mer emmer nei Saachen afaalen lossen well soss wellt meng Joffer och neischt mei.
An souwisou wann et deen Daag grad net passt kann ech mer meng Saachen soss enzwech hin stierchen help Grin

Wer lesen kann ist klar im Vorteil!
Seiten: [1]   Nach oben
  Drucken  

Gehe zu: